Zpracování Vašeho účetnictví lze provádět dvěma způsoby:
- 1
- Rádi za Vámi dojedeme do místa Vašeho podnikání,
kde můžeme zpracovávat účetnictví na Vašem software. Výhodou je, že máte neustále k dispozici veškeré Vaše účetní doklady a neztrácíte čas odvozem dokladů.
- 2
- Vaše doklady doručíte k nám
a my veškerou Vaši agendu zpracujeme u nás. Doklady k nám můžete také zasílat online pomocí emailu.
Navrhujeme postupy pro optimalizaci daňových povinností vždy v souladu s platnou legislativou. Zajišťujeme kompletní zpracování a vedení účetnictví i daňové evidence včetně všech zákonem stanovených knih a evidencí.
V rámci našich poskytovaných služeb nabízíme:
třídění, označení a uspořádání prvotních dokladů,
vedení peněžního deníku,
vedení knihy pohledávek a závazků,
vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku,
zpracování DPH.
třídění, označení a uspořádání prvotních dokladů,
vedení peněžního deníku,
vedení knihy pohledávek a závazků,
vedení knihy investičního majetku a drobného investičního majetku,
zpracování DPH.
Kromě zpracování účetní agendy pro Vás můžeme také zajistit:
zastupování před úřady státní správy,
komplexní zpracování mzdové agendy,
poradenství v oblastech souvisejících se zpracováním účetnictví,
zpracování účetní uzávěrky a další služby podle potřeb Vaší společnosti.
zastupování před úřady státní správy,
komplexní zpracování mzdové agendy,
poradenství v oblastech souvisejících se zpracováním účetnictví,
zpracování účetní uzávěrky a další služby podle potřeb Vaší společnosti.